2009/01/30

maria lukach ja meloodia bimbo





Maria Lukach - Melody "Bimbo" 1976

niisiis üks päev oli ühes kohas (kes teab, see teab) tekkinud käputäis täiesti kasutama koopiaid ühest plaadist, täiesti tundmatult artistilt. uudishimu oli suur ja üks tuli ära osta. suvaline estraad üldiselt, aga siis oli see groovy lugu. hiljem olen ma näinud, et el bimbo on päris mitmel ida-euroopa plaadil ja on üpris ebakuulatav lugu. see on minu arust päris kena. noh ma olen neid rohkemgi nüüd koju tassinud. kui mõnd mu sõpra huvitab, siis andku teada, ma kingin ära.

one day my local spot had stack of minty 7" records by unknown singer. doesn't it look suspicious? i had to buy just to find out what is it. it's still mystery, but i found this groovy version of "el bimbo". it's featured on many eastern european records, but this one is actually quite ok listen.

No comments: