2009/09/11

saate kommentaarid

haha, kes oli närviline raadios? ma olen tegelikult kogunud kolm aastat süvendatult melodija plaate, üleüldse aga kuskil 14. eluaastast peale. ülejäänud ei ole nii oluline. lugude laiendatud kommentaarid veel.

1. ma ei tea, miks ma seda vanglamässuks nimetasin. uurige ise üle:


2. see oli siis venekeelne kaver poola biitansambli Czerwone Gitary loost Czekam na twój przyjazd, mõlemad märkimisväärselt head.
poola originaal.

3. seda plaati piidlesin pikalt prahipoes, arvates, et tegu on folkplaadiga. ükskord taipasin lugeda venekeelset saateteksti, kust tuli välja, et nad on võitnud jazzfestivali. lisaks oodatud kohutavale popfolk saastale leidus plaadilt neli kõige ehtsamat funk lugu ukraina moodi.

4. pesnyary on juba minu blogis olnud. see lugu on nende debüütalbumilt. see kontsertvideo youtubes on tõsine lemmik. Pesniary sai oma kuulsusele hoogu juurde tänu filmile Jas ja Janina. noored ehitajad olevat esitanud populaarset rahvaviisi "kosil jas konjushinu" uues võtmes jne jne. Jas otsib armastust jne.

5. ostsin selle plaadi selle perioodi algul, kui taipasin, et enamik vokaalinstrumentaal ansamblite plaadid 70ndate algusest peavad sisaldama vähemalt üht head lugu. selle lp teeb eriliseks just kaanefoto kõige hirmuäratavamate bändimeestega.

7. loe: mescherin

9. loe: dj soulviet mix

10. loe: sofia rotaru

http://heli.er.ee/helid/r2/RR2012iu0692.mp3

No comments: